OYAK Çimento, yenilediği müşteri portalını hizmete sundu

OYAK Çimento, müşteri memnuniyeti ve sipariş yönetimini iyileştiren yeni müşteri portalını devreye aldı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 6 fabrikad...

Songül Kaplan Cengiz
Songül Kaplan Cengiz Tüm Haberleri

OYAK Çimento, müşteri memnuniyeti ve sipariş yönetimini iyileştiren yeni müşteri portalını devreye aldı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 6 fabrikada üretim, 7 coğrafi bölgede satış gerçekleştiren OYAK Çimento, değişen müşteri talepleri ve beklentileri doğrultusunda kendini yeniliyor. Yıllık 12,4 milyon ton klinker ve 22,5 milyon ton çimento üretimi yapan OYAK Çimento, yenilediği müşteri portalını hizmete sundu.

OYAK Çimento müşterilerinin online ve self servis olarak siparişlerini oluşturabildikleri yeni müşteri portalında, ödeme işlemleri kredi kartı ile gerçekleştirilebiliyor.

Kredi kartıyla taksitli ödeme seçeneği de bulunan sistem, OYAK Çimento müşterilerine baştan uca sipariş yönetimi ve alternatifli online ödeme kolaylığı sunuyor. Portal, OYAK Çimento ürün analiz raporlarının, şikayet ve talep yönetiminin de sistem üzerinden gerçekleştirebilmesine olanak tanıyor. OYAK Çimento'nun müşteri iletişim platformu İ-deal mobil uygulaması üzerinden de portala giriş imkanı bulunuyor.

31 Oca 2024 - 12:36 İstanbul- Ekonomi

Mahreç  Songül Kaplan Cengiz


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Açıksöz Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Açıksöz Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Açıksöz Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Açıksöz Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.


Kastamonu Markaları

Açıksöz Gazetesi, Kastamonu ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (532) 012 37 98
Reklam bilgi