Yemek siparişi için 112'yi arayanlar var!

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ'NDEN ALINAN BİLGİLER, 'BU KADAR DA OLMAZ' DEDİRTİYOR AMA GERÇEK!

Yemek siparişi için 112'yi arayanlar var!

112 Acil Çağrı Merkezi'nin açıkladığı veriler endişe veriyor. Kastamonu'da geçtiğimiz aylarda faaliyete giren çağrı merkezine 3 Şubat ile 30 Eylül tarihleri arasında 285 bin çağrının geldiği ve bunların 213 bininin ‘gereksiz’ çağrılar olduğu açıklandı.  

Vatandaşlardan bu konuda duyarlılık beklenirken, 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayanların bahaneleri de dikkat çekti. Cep telefonu tamircilerinin ve vatandaşların telefonu test etmek amacıyla, kovid-19 konusunda bilgi almak için, çocukların yaptığı aramalar, kurum içi aramalar, elektrik arızası, yol durumu ve yemek siparişi vermek için bile 112'yi arayanların olduğu bildirilirken, vatandaşlardan arama konusunda daha hassas olmaları talep edildi. (Burak Yumukoğlu)

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER